NAMIDASHOPPE

NAMIDASHOPPE

Ahad, 8 Ogos 2010

TOXIC + SLIMMING FOOTPATCH

GOLD FOOTPATCH



PERBANDINGAN ORIGINAL DAN TIRUAN



KANDUNGAN DALAM FOOTPATCH



Assalammualaikum

Sebenarnya,terdpt pelbagai jenis produk footpatch yg dijual di pasaran, ada yg ditawarkan serendah RM0.60sen dan pelbagai harga. Tetapi,saya hanya menjual GOLD EDITIION TAKARA FOOTPATCH ini kerana ia bukan sahaja menyerap toksik,tetapi juga berfungsi sebagai menurunkan berat badan, di mana ada testimonial dari pelanggan saya ,setelah menggunakan GOLD PATCH ini,berat badannya turun 1kg seminggu. Ini terpulang kepada badan seseorang,dan jangan salah sangka pula ya...bagi saya yg sendiri menggunakan,saya rasa badan agak ringan dan kurang sakit kepala.

Bagi yg ingin menggunakan kali pertama, blh cuba trial set RM 10-4 keping (2 hari) atau seelok2nya 14keping (1 minggu) berterusan utk kesan yg lebih baik. Selepas itu,bolehlah digunakan selang 2/3 hari...

Segala kos pos ada percuma, kerana ingin memberi kepuasan kepada pelanggan.

Blh sms saya : 016-646 2121 (IZA) utk order dan bayaran ke Maybank@ M2U - 1640-1691-9376 (IZA AZWATI)

Siapa cepat dia dpt,stok tak byk lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan