NAMIDASHOPPE

NAMIDASHOPPE

Khamis, 10 Mac 2011

SABUN AQURA

SABUN AQURA MUKA



Nano Silver ditambahkan ke dalam sabun Aqura untuk kesan anti-bakterianya. Apabila ia bertembung dengan bakteria, Nano Silver akan menghapuskan elektron dari permukaan organisma tersebut, menghalang bacteria dari berfungsi dan seterusnya membunuh bakteria tersebut. Sebahagian Nano Silver yang tertinggal di atas kulit dan di dalam rongga mengekalkan kesegaran anda untuk tempoh yang lebih lama. Nano Silver membersihkan kulit secara sempurna dengan menghapuskan kulit dan sel-sel yang telah mati. Ia juga mempamerkan keberkesannya untuk jerawat. Ion-ion negatif dan Sinaran Infra Merah Jauh.

Cecair karbon merupakan bahan aktif di dalam Sabun Muka Aqura. Cecair karbon diperbuat terutamanya daripada asid pyroligeneous yang diketahui oleh pakar-pakar pelbagai bidang untuk kesan kesihatan dan kecantikannya yang positif, dan
digunakan di dalam kehidupan seharian orang Jepun. Cecair karbon merupakan asid pyroligeneous yang asli. Ia mengandungi lebih dari 200 jenis bahan, termasuk asid asetik, methyl, acetone dan kandungan bahan kimia lain yang lebih kecil.

Ia merupakan cecair yang asli dan semulajadi. Asid pyroligeneous mempunyai sejarah yang lama dan ia diketahui oleh kesan sterilisasinya. Ia telah digunakan selama berabad lamanya sebagai ejen sterilisasi, penghapus bau, dan juga dalam perubatan bagi masalah usus. Apabila ditambah kedalam air, kesan antiseptik, anti-bengkak dan anti-allergi bahan-bahan organik seperti asid asetik fenol akan mengecutkan saiz molekul air, mempercepatkan penyerapan ke dalam kulit dan menambahkan pengaliran tenaga, menjadikannya sempurna sebagai sabun muka.

Fungsi Sabun Karbon Aqura

Mencerahkan kulit dengan lembut
Menghilangkan kegatalan dan bau badan
Menyegarkan untuk jangka masa panjang
Menghilangkan jerawat
Melambatkan proses penuaan
Pencuci bebas klorin
Mengurangkan Ekzema
Anti keradangan
Membunuh kuman.



SABUN AQURA BADAN



Apakah fungsi Sabun Karbon Aqura?

* Mencerahkan kulit dengan lembut
* Menghilangkan kegatalan dan bau badan
* Menyegarkan untuk jangka masa panjang
* Menghilangkan jerawat
* Melambatkan proses penuaan
* Pencuci bebas klorin
* Mampu menghilangkan ekzema
* Anti keradangan
* Membunuh kuman


BOLEH CUBA DGN HANYA RM 10 SAHAJA .SMS : 016-646 2121 UTK PERTNYAAN/TEMPAHAN

1 ulasan:

  1. SABUN AQURA MUKA - RM 28 SAHAJA

    KOS POS UTK SABUN MUKA - RM 5.00
    KOS POS UTK SABUN BADAN - RM 4.00

    BalasPadam